28 SQUARE METERS RETRO

APPLAUSE TO MENU

 photo 3_zps8febabfc.jpg
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Indrømmet… jeg har ikke altid været fan af Menu! Faktisk var der en overgang, hvor jeg ligefrem syntes, at deres produktsortiment var kedeligt og på ingen måde nytænkende, men jeg må sige, at de den seneste tid virkelig har oppet sig. Ja ja, jeg ved godt, at de fleste af jer allerede er bekendte med produkterne ovenfor, men jeg kan da umuligt være den eneste, der klapper i hænderne over den drejning, som deres produktdesign har taget? Det er tydeligt, at de har arbejdet med både produktudvikling og design, som stemmer overens med deres vision om en kollektion, der er en blanding af “classics and trend-setting novelties”. Jeg er især fan af lysestagen “weight here” (produkt 2), som referere til den velkendte kammerstage, men skiller sig ud i forhold til resten af deres produkter, med dens rå og maskuline udtryk.

Translation: I’ve not always been a fan of Menu. Once I thought their products were boring and not that innovative. But they’ve really upped themselves – don’t you think?! It’s obvious that Menu have worked with product development and design, consistent with their vision of a collection with a mixture of “classics and trend-setting novelties”. I’m especially a fan of the candlestick “weight here” (product 2), which refer to the well-known chamberstick, but stands out from the rest of their products, with its rough and masculine expression.

Tatiana.

Photobucket

2 COMMENTS

  • Er helt enig med den lysestage:)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Maja

    Tror på ingen måde du er den eneste som har lagt mærke til deres nye udtryk! Har ihvertfald selv haft samme tanke og fundet flere af deres nye produkter som meget gerne måtte finde vejen hjem til mig ;)

    Siden  ·  Svar på kommentar

WRITE A COMMENT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Næste indlæg

28 SQUARE METERS RETRO